emreiseri

Tuesday, November 28, 2006

Yil 2050 , Turkiye-AB Iliskileri

Yil 2050. AB Komisyonu Baskani odasinda otururken, yardimcisi içeriye heyecanla girer: -Efendim, Türkiye tüm isteklerimizi yerine getirdi. Onlari AB'ye alacak miyiz? AB Baskani: -Yok canim, henüz olmaz. Git, duyur, Tüm Türkiye Ingilizce konusacak, Türkçe'yi yasakliyorum. -Efendim, onu 5 sene önce yaptilar. Hatirlamiyor musunuz? -O zaman söyle Kibris'i versinler.. -Efendim, onu da 40 sene önce verdiler zaten... -O zaman söyle güneydoguya özerklik versinler. -Aman efendim, Türkiyede güneydogu mu kaldi, 2020'de bagimsiz devlet oldu ya orasi zaten. -O zaman söyle (sözde)ermeni soykirimini tanisinlar. -Efendim, sadece Ermeni degil, Pontus, Yunan, Bulgar, Rus, Ukrayna, Moldova soykirimini bile tanidilar, hatta Çanakkale savasindan dolayi Ingiliz, Avustralya, Yeni Zelanda soykirimini bile tanidilar ya; nasil unuttunuz... . -Hmm. O zaman söyle, kokoreç yasaklansin. -Aman efendim, onu yemeyi 2007'te biraktilar. -Isa askina, ya ne bileyim? Kinayi yasaklayin, yakamasinlar. -Ooooo. Beyefendi.Onu da çoktan biraktilar. AB Baskani düsünüp tasinir ve, -EEEE...BIKTIM ARTIK...DAGITIN O ZAMAN AVRUPA BiRLiGiNi...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home